A MÁV-csoport honlapján jelent meg interjú egykori hallgatónkkal, Cseh Attilával, aki a közlekedésmérnöki diploma után a Közlekedés- és Járműirányítási Tanszékén folytatta tanulmányait doktoranduszként két évig, majd ezt követően a MÁV-nál kezdett dolgozni.
A technológiai tesztmérnök már gyerekkorától tudta, hogy közúti vagy vasúti automatikával szeretne foglalkozni, így nem volt kérdés, hogy a BME Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Karát választja felsőfokú tanulmányaihoz. Az egyetem után pedig rögtön kihívásokkal teli munkahelyre került: – Az első pillanatban a mély vízbe kerültem. A feladatok mennyisége akkor is nagy volt a Biztosítóberendezési Osztályon, ezért gyorsan meg kellett tanulnom a szakmai fogásokat. Elektronikus biztosítóberendezések és távvezérlő rendszerek vizsgálata lett a feladatom. Az osztályon mindössze két kolléga foglalkozott ezzel a területtel, közvetlenül melléjük kerültem, az ő segítségükre számíthattam. Örültek, hogy odakerültem, mert rendkívül nagy teher volt rajtuk, ezért gyorsan be kellett tanulnom. Nagyon sokat köszönhetek nekik. Itt fontos visszautalnom a BME Közlekedés- és Járműirányítási Tanszékére: az az alaptudás, amit ott szereztem meg, rendkívül hasznos volt a munkahelyemen.
A Cseh Attilával készült teljes interjú itt olvasható.
Forrás: mavcsoport.hu