Dr. Mándoki Péter – dékán
Célom, hogy olyan kari fejlesztési stratégiát alakítsunk ki és valósítsuk meg, amely tovább erősíti a hazai kiválóságunkat, és lehetőség szerint egyes területeken a tágabb régió és Európa élvonalába kerülhessünk. Fontos, hogy kidolgozzuk azt a széles körben egyeztetett kari fejlesztési stratégiát, amely valamennyi területen meghatározza a kar rövid és hosszú távú fejlesztési elképzeléseit és illeszkedik a BME fejlesztési terveihez, valamint a kutatóegyetemi stratégiához. Egyik alapvető célom a kari tudományos teljesítmény növelése. Ez jelenti mind a publikációs teljesítmény javítását, mind a tudományos fokozatok (PhD, Dr. habil. és MTA doktora) számának növelését. A mindennapi munka során nagyobb mértékben szeretném kihasználni a korszerű infokommunikációs technikák adta lehetőségeket.
Dr. Török Ádám – tudományos és nemzetközi dékánhelyettes
A tudományos és nemzetközi dékánhelyettesi pozícióban végrehajtott tevékenységek akkor lehetnek hosszú távon sikeresek, ha a Kar minden szakterületét egyaránt segítve dolgozom. Fontosnak tartom, hogy az egyes tanszékek kedvező gyakorlatai átkerüljenek a többi szervezeti egységre is, hiszen a Kar egyes tanszékei, külön-külön csak korlátozottan lehetnek sikeresek tudományos és nemzetközi területen. A járműipar az ipar fejlődésének egyik kulcsszava, a közlekedés mind nemzetgazdasági mind EU szempontból igen fontos prioritás, a logisztika pedig egy kulcsfontosságú a különböző nemzetgazdasági és vállalati területeken megvalósított folyamatok fejlesztése szempontjából.
Dr. Mészáros Ferenc – oktatási dékánhelyettes
Megbízatásom alatt célom, hogy a megkapott stafétabotot zökkenőmentesen továbbvigyem, az oktató kollégák és a hallgatók további megelégedésére. Feladatvégzésemben nagyban kívánok támaszkodni a Karon eddig megszerzett tapasztalatokra, jó gyakorlatokra, korábbi hivatalvezetői és a tanulmányi bizottságban végzett munkámra, az oktató és az adminisztratív feladatot végző munkatársakra, valamint a Hallgatói Képviselet érintett felelőseire.
Dr. Varga István – gazdasági dékánhelyettes
A gazdasági dékánhelyettesi pozíció betöltésével fő feladatomként a Kar dékánjának munkáját kívánom segíteni, gazdasági feladatainak ellátásában. Fontosnak tartom a Kar finanszírozhatóságának folyamatos fenntartását. Ebben szakirányú végzettségem, tanszékemen folyamatosan végzett gazdasági feladataim, valamint egyéb megbízásokban szerzett tapasztalataim támogatnak. Szükségesnek látom a karon belüli információáramlás javítását is gazdasági területen.
A Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Kar dékánjai
- 1951–1952
- Dr. Rostásy István, a KME igazgatója
- 1952–1955
- Dr. Turányi István, a KME igazgatója
- 1955–1957
- Dr. Turányi István, a Közlekedési Üzemmérnöki Kar dékánja
- 1957–1964
- Dr. Kádas Kálmán, a Közlekedési Üzemmérnöki Kar dékánja
- 1964–1967
- Dr. Silbersdorff László, a Közlekedési Üzemmérnöki Kar dékánja
- 1967–1973
- Dr. Turányi István, a Közlekedésmérnöki Kar dékánja
- 1973–1979
- Dr. Orosz József, a Közlekedésmérnöki Kar dékánja
- 1979–1985
- Dr. Lévai Zoltán, a Közlekedésmérnöki Kar dékánja
- 1985–1990
- Dr. Michelberger Pál, a Közlekedésmérnöki Kar dékánja
- 1990–1997
- Dr. Zobory István, a Közlekedésmérnöki Kar dékánja
- 1997–2005
- Kövesné Dr. Gilicze Éva, a Közlekedésmérnöki Kar dékánja
- 2005–2012
- Dr. Kulcsár Béla, a Közlekedésmérnöki Kar dékánja
- 2012– 2019
- Dr. Varga István, a Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Kar dékánja
- 2019–
- Dr. Mándoki Péter, a Közlekedésmérnöki és Járműmérnöki Kar dékánja